ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا
ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا

ایلیا دندون دراوورد

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netسلاااااااااااااااااااااااااام

دیشب یعنی۲۳اذر ماه داشتم با ایلیا بازی میکردم که طبق معمول دستمو برد سمت دهنش که یهو حس کردم یه چیزه تیز خورد به انگشتم Wow1.gif باورم نشد که الان دندون در بیاره  زود رفتم ۱قاشق اووردم زدم اروم رو لثش دیدم بلههههههههههه دندونهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےنمیدونید چقدر ذوق کردم

سریع زنگ زدم مامانم که بیا ببین درسته؟دندونه؟طفلی ایلیا مات منو نگاه میکرد که چرا الکی ذوق میکنمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے  

مامانم وبابام اومدن دیدیم بلههههههه شازده دندون دار شده شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

باباش بیرون بود همین که اومد گفتم وااااااااااای نمیدونیییییییییی که!!!!!!!!!!!!!!!!گفت چی شده؟؟؟؟؟گفتم ایلیا دندون در اووردهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےاونم رفتو هی بوسش کرد

دیگه اونقدر از خوشحالی باهاش بازی کردیم که خودشم انگار فمیده بود ۱چیزی شده هی الکی میخندید اخرهم شیرش رو خوردوخوابیدشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

ایلیا جونم من و بابات خیلی خوشحالیم که داری خوب و سالم بزرگ میشی و خوشالیمون بیشتر از اینه که دیگه داری به غذا خوردن نزدیک میشی.ممنونیم  از خدا که تو رو بهمون داد.ما خوانواده ی خوشبختی هستیم

خدایا شکرت*خدایا همه بچه هارو زیره سایه خودت و بابا ماماناشون سالم و سرحال  حفظ کن***********

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد