ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا
ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا

3تا داداش

                               http://zibasaz.persiangig.com/pic/bism/4.gif
سلاااااام
امروز میخوام از اومدن داداش ماهان بگم براتوووووووووووون
داداش ماهان هروقت که میاد یا تولده یا مهمونی*خلاصه که قدمش واسه ما خوبه وقتی اومد دعوت بودیم خونه بابا علی امیرحسین,خوب بود خیلی خوش گذشت به همممون حتی بچه ها چون باز همون 4تا بچه همیشگی بودن(ماهان,امیرحسین,ایلیاو فرگل کوچولو)اما بازم هرچی خواستیم از این بچه ها عکس4نفری بندازیم نشد,یعنی بازم از فرگل عکس نداریم
خلاصه شب شدو اومدیم خونه دیدیم پشت سر ما دایی امین و زندایی و امیرحسین اومدن که شب خونه مامانی بخوابن*بچه ها خیلی ذوق کردن
امااااااااااااااااا مامانی خواست که مثلا بچه ها دیگه خیلی بهشون خوش بگذره 2تاشونو (ماهان و امیرحسین)برد پیش خودش تا لالایی بگه*شروع کرد به گفتن قصه شنگول و منگول,وقتی تمام شد امیرحسین گفت میخوام برم پیش مامانم بخوابم.ماهان گفت همینجا بخواب اما گفت من میرم.اما تا پیش مامانش رفت گفت پاشوووووو در ها رو ببند الان گرگه میاد.طفلکی بچه تا صبح از ترس نخوابید همش تو فکره این بود که اقا گرگه الان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه که صبح شد.بیدار شدیم تا ظهر بچه ها بازی کردن.ساعت که4شدهمه گفتیم بریم بیرون.اول رفتیم خونه مامصی بعد هم پروما.بچه ها تا9شب بازی کردن دیگه اخراش خسته شدن.ما هم خرید کردیم و عکس چاپ کردیم1دونه از اون عکس ها ماله خونه مامانی بود که 3تا نوه ها با هم اند.اون عکس رو میزارم اینجا که یادگار بمونه
به ترتیب قد(داداش ماهان,داداش امیرحسین,ایلیا)
راستی,الان داداش ماهان اینجاس و میخواد برای ایلیا بنویسه که یادگاری براشون بمونه
                              تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید

سلام*من ماهان هستم*من تووامیرحسین رادوست دارم*من امده ام خانه ی مامانی*من تا وقتی اینجا بوده ام باشما2تاداداش خیلی خوش گذشت*
ایلیا:من تا وقتی اینجام خیلی خوش حالم*خیلی دوست دارم 3تاداداش بزرگ شیم و سفرکنیم.دیگه حرفی ندارم خداحافظ***
           تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر
» بخش تصاویر زیباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comکلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر

مامان آتی قربون هر سه تاشون بره
واقعا وقتی ماهان میاد تازه جمع خانوادگیمون معنی دار میشه

خدایا حافظ هر سه تاشون باش

ما سه تا داداشیم
شب که میشه ...

ببخشید شعرم بی ادبی بود

ایشاا... خدانگهشون داره.منم میخواسم این شعرو بگم اما.........

مامان برهان 1390/11/23 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام خوش بگذره خانومی
همیشه به مهمونی

سلام ممنونم عزیزم

سارا 1390/11/24 ساعت 02:59 ب.ظ

وای که چقدر من ایلیا رو دوس دارم:|

ما هم شمارو دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد