ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا
ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا

روز مادر مبـــــ♥♥♥ـــــــارک

                           

welcome (18).gif



سلاااااام به همگی 

روز مادر رو به همه ی مادرایه نازنین تبریک میگم

  


*مادر مهربان*


من به بهار گفته ام

مادر من مهربونه


من به ستاره گفته ام

مادر من یک گوهره


مادر من فرشته است

به آسمون نوشته است


از گوهرم بالاتره

بهشت جای مادره

(خاله لیلا)

  





نظرات 2 + ارسال نظر
خاله لیلا 1392/02/19 ساعت 06:23 ب.ظ http://khaleleila.com

سلام بر ایلیای عزیز و مامان مهربونش
ممنون ا ز اینکه شعر رو گذاشتی
به عنوان منبع ممنون اسم اوردید ولی اصل شاعرش من نیستم و نمی دونم کیه
دست شما درد نکنه
امیدوارم سایت براتون مفید باشه و همیشه سر بزنید

فدایه شما.از شما هم ممنونم

Ati 1392/02/20 ساعت 02:09 ق.ظ

Manam az hamin ja daste por mehre mamanamo boose baroon mikonam , roozet mobarak mamane iliyaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد