ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا
ایلیای مامان

ایلیای مامان

خاطرات ایلیا

کارهایه جالب ایلیا با عکس♥♥

                          

                                شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام به همه

امروز اومدم از کارایه تصویریه ایلیا بگم  یعنی با عکس اومدم

اول اینکه با این گل پسره ما شروع کردیم به کار کردن بازی های فکری از جمله فلش کارت و پازل و.....این عکس ها هم نشون میده که واقعا خودش علاقه داره و دنبالشه حال یاد گیریش بماند اما همین که به خاطره اینا 1جا میشینه و منم دیگه نمیخواد دنبالش بود ام خیلیـــــــــــــــــــــه به خدا

من و باباش عاشـــــــــــــقشیم  

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

این کارت ها حروف الفبا ی فارسی با مثال هست...

واما اینکه به ایلیا یاد دادم سلام کنه اما چون هنوز میلی حرف میزنه بهترین راه این بود که دستشو به سینه بزنه و به نشونه ی سلام خم شه

یا اینکه به انگلیسی میگم فینگر؟؟؟؟؟؟؟؟انگشتشو نشون میده  

و یا به انگلیسی میگم هَند:میگه دست و دستشو میبره بالا

وقتی میگم،نوز:بینیش رو میگیره

وقتی میگم،فووت،پاهاشو نشون میده میگه پااااا

واین اخری کاملا غیر علمیه اما خیلیییییییییی دوسش دارم.چون 1بار ایلیا 1مگس تو حیاط دید هی به من گفت جوجوووووو(شروع کرد دستاشو به هم مالیدن)ادایه مگس درمیوورد.از اون به بعد تا میگیم ایلیا مگس چی میکنه خودشو این شکلی میکنه


اینم از کارهایه ایلیای مامان

نظرات 4 + ارسال نظر
مهمون 1392/03/13 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام چقدر بامزست پسرتون.کلی واسه عکس اخریش خندیدمخدا نگهداره واست

مهتاب مامان مسیحا 1392/03/21 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام عزیزم
قالب جدید مبارک باشه...
کی براش طراحی کرده؟؟؟

سلااااااام جونم.ممنونم ازت.کناره قالبم اسمش هست(گوگولی تمپ)
وای مهتاب جونم نمیدونی چقدر کارش عالیه.من که خیلی اذیتش کردم بنده خدا خیلی حوصله داشت.:)

زهرا 1392/04/01 ساعت 01:57 ب.ظ

چقدر دیر به حرف افتاده ! نزدیک دو سالشه هنوز نمی تونه بگه سلام !خیلی عجیبه ! دختر من یک سال و نیمشه ولی همه چی میگه !

ایلیاجمله هم میگه فقط سلام رو هر چی میکنم نمیگه:(
در روز 100بار میاد میگه مامان بیا اینجا اینو بده ایلیا...
اما سلام نمیگه:(

عاطفه 1392/04/04 ساعت 02:16 ب.ظ

آخی ! چه نازه
از این کارتا براش بخرین ما واسه خواهرزادم کارت باما خریدیم خیلی موثره کلمات را بیشتر یاد میگیرن دایره لغاتشون خیلی وسیع میشه

ممنونم.من دوره ی کامل نابغه کوچولو رو رفتم و خیلـــــــــــی با ایلیا دارم کار میکنم.مثله (باما)هست اما بیشتره محصولاتش.
مرسی ازتون♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد